काभ्रे,९ फागुन ,प्रकाश
काभ्रे र सिन्धुपालञ्चोकको सिमानामा पर्ने इन्द्रावती नदीमा खोलिएका क्रसर उद्योगहरुले दोहोरो समस्या निम्ताएका छन् । आधा दर्जनको हाराहारीमा खोलिएका क्रसरहरुले एकातिर्रर् इन्द्रावती नदिलाई उजाड वनाईरहेका छन् भने अर्को तिर इन्द्रावती नदीको वगरमा रहेका ढुंगा, वालुवा तथा रोडालाई अनाधिकृत रुपमा उठाउने कार्यले इन्द्रावती नदीको वास्तविक स्वरुपलाई नष्ट पारिरहेको छ । इन्द्रावती नदीवाट अहिलेकै अवस्थामा रोडा तथा वालुवा झिक्ने काम भयो भने आगामी १० वर्षार् इन्द्रावती नदीनै अस्तित्वविहन वन्ने- स्थानिय वासिन्दाहरु वताउछन् ।
सो क्षेत्रवाट दैनिक सयौ टिप निर्माण सामाग्रीहरु राजधानीमा भित्रिएता पनि सरोकारवाला निकाय मौन रहेकोमा स्थानिय वासिन्दाले आक्रोस पोखेका छन् । क्रसर उद्योगका कारण एकातिर भौतिक सामाग्रीको नष्ट हुने क्रम जारी छ भने अर्को तिर वातावरणलाई प्रदुषित पारेको छ । क्रसर उद्योग नजिक रहेका खेतीयोग्य फाँटहरुमा उत्पादन घट्न थालेको स्थानिय कृषकहरु वताउछन् । क्रसर उद्योगले अनाधिकृत रुपमा झिक्ने निर्माण सामाग्रीका कारणले इन्द्रावती नदी गहिरिने क्रममा त्रि्रता आएको छ ।
जसका कारणले स्थानिय फाँटहरुमा सिचाइको अभाव देखापरेको छ र्।र् इन्द्रावती नदीमा निर्माण सामाग्री झिक्ने क्रम पछिल्लो समयमा वढेकै कारण सिन्धुपालञ्चोकको निर्वाचन क्षेत्र नं १ र २ मा यातायातको प्रयोजनका निर्माणाधिन पक्कीपुलमा असर पारेको छ । अहिलेकै अवस्थामा निर्माण सामाग्रीको प्रयोग वढाउने हो भने सो क्षेत्रमा निर्माणाधिन रहेको पुल तथा सिपाघाट तल्लो बजारको अस्तित्व संकटमा पर्ने छ ।
सिपाघाटमा खोलिएका क्रसहरुले चौतर्फी असर परी रहेको अहिलेको संक्रमणकालिन समयमा क्रसरहरु बन्द गर्नुको सट्टामा नयाँ क्रसर धमाधम खोलिदै छन् । क्रसर उद्योग खोल्नका लागी उद्योगीहरुले जिल्ला विकास समितीको अनुमती लिनु पर्ने प्रावधान छ । सुरुमा एउटा क्रसरले मात्र स्थानिय खनिज पदार्थको उपभोग गर्दै आएकोमा अहिले ७ वटा क्रसर संञ्चालनमा छन् । यस विषयमा जिविस काभ्रे तथा सिन्धुले खासै चासो दिन सकेको छैन ।
एकातिर क्रसर उद्योगले स्थानिय जनताको स्वास्थ्य, कृषि तथा जिवनस्तरमा प्रतिकुल असर पारेको छ भने अर्को तर्फसडक निर्माण भएको आधा शताब्दीमा कालोपत्रेको पहिलो चरण सुरु गरेको चर्चित मेलम्ची खानेपानी आयोजना जोड्ने सडक खण्डहरमा परिणत हुदै छ । काभ्रेको जिरोकिलो देखी सिन्धुपालञ्चोकको मेलम्ची बजार सम्म पुग्ने २३ किलोमिटर सडक खण्डमा कालोपत्रेका लागी निर्माण कार्य सुरु भएको २ वर्षपुरा हुनै लाग्दा सडकको अस्तित्वनै संकटमा परेको छ ।
सिपाघाटमा खोलिएका क्रसर उद्योगमा उत्पादन भएका निर्माण सामाग्रीहरुको अत्याधिक भार वोकेका टि्रपरहरुले हेलम्बु सडकलाइ क्षतविक्षत वनाएको छ । क्रसर उद्योगमा उत्पादन भएका निर्माण सामाग्रीले हेलम्बु राजमार्गमा मात्रै हैन अरनिको राजमार्गको सडक खण्डमा असर पारेको छ । यसको प्रत्यक्ष असर जिरोकिलो देखि काठमाण्डौ सम्मको देब्रेपट्टीको वाटो भासिएको छ । क्रसर उद्योगका टि्रपरहरुले न्युनतम २० टन देखि २५ टनसम्म वोक्ने गरेका छन् ।
यसका लागी स्थानिय प्रशासनहरु मौन छ । स्थानिय बासिन्दाहरुले केही आवाज उठाउने प्रयास गरेता पनि जिरोकिलो देखि सिपाघाट बजार सम्म रहेका टोले गुण्डाहरुले क्रसर उद्योग सँग मासिक हप्ता असुल्ने गरेकाले सडक सुधारका लागी एकिकृत प्रयास बन्न सकेको छैन ।
Monday, February 22, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment